بهترین برند چمدان ها برای سفر

بهترین برند چمدان باید دارای فضای داخلی بهینه و کافی باشد که نیاز مسافر و فرودگاه را از لحاظ فضای داخلی و اندازه کلی فراهم آورد.

همچنین قیمت نیز یکی از بعد های مهم انتخاب چمدان است، ممکن است کسی هزاران دلار برای خرید یک چمدان هزینه کند، اما همه نمی توانند چنین هزینه گزافی را برای خرید چمدان بپردازند. در این لیست چمدان هایی با قیمت های مختلف از رنج قیمت پایین تا رنج قیمت بالا وجود دارد که تمرکز ما بیشتر بر دوام، طراحی و زیبایی چمدان ها خواهد بود.

آمریکن توریستر - American Tourister

این برند با کیفیت خوب و رنج قیمت پایین تا متوسط، می تواند یکی از بهترین چمدان ها برای کسانی باشد که کمتر به مسافرت می روند. آمریکن توریستر متعلق به شرکت سامسونت است که یک برند قدیمی و قابل اعتماد می باشد. این برند دو نوع چمدان با بدنه نرم و سخت و در انواع رنگ های شاد و جسورانه تولید می کند. آمریکن توریستر دارای کوله هایی برای کودکان ( با کاراکتر های معروف و دوست داشتنی دیزنی و مارول) و همچنین بزرگسالان می باشد.

سامسونیت - Samsonite

یکی از بهترین و شناخته شده ترین برند های چمدان است که بالغ بر 100 سال است به تولید چمدان می پردازد. سامسونیت عرضه کنند عمده چمدان، ساک های دستی با بدنه های سخت و نرم و همچنین کوله ها و لوازم جانبی مسافرتی می باشد. چرخ های 360 درجه بکار رفته در چمدان های این برند حس فوق العاده راحتی را در هنگام کشیدن چمدان به شما می دهد. رنج قیمتی این برند از قیمت پایین به متوسط است. چمدان های سامسونیت مقاوم و زیبا هستند و به نسبت پولی که پرداخت می کنید یک جنس فوق العاده از هر لحاظ دریافت خواهید کرد.

تراول پرو - Travelpro

تراول پرو با قیمت متوسط محبوب ترین برند بین خدمه پرواز می باشد که از کیفیت و دوام عالی برخوردار است. ادعاها حاکی بر این است که این برند چمدان توسط یک خلبان هواپیما اختراع شده است، کسی که نسبت به چمدان های چرخ دار احساس نیاز کرد و این ایده را تحقق بخشیده است. سری چمدان های Maxlite series از این برند جز محبوب ترین ها از لحاظ قیمتی است و دارای دو نوع نرم و سخت می باشد که یک نوع آن دو چرخ روان، و نوع دیگر چهار چرخ 360 درجه ای است. خط هایی که در بالا و پایین چمدان ها قرار دارند از پارچه های مقاوم و چرم های با کیفیت بالا تولید شده است که بصورت مادام العمر گرانتی دارد.

دلسی – Delsey

این برند در سال 1946 در پاریس با تولید چمدان های چرم شروع بکار کرد. دلسی برای اولین بار در سال 1970 با تولید چمدان های با بدنه سخت تجارت خود گسترش داد. آن ها همچنین امروزه نیز حرف اول را در ساخت چمدان های سخت می زنند. تولید اولین چمدان سبک با محفظه اصلی سخت ایده برند دلسی می باشد. دلسی همچنین سازنده کیف های نرم و مد روز با رنگ های متفاوت، ساک های دستی و همچنین کاورهای مقاوم می باشد. این برند با چمدان های خلاقانه و قیمت مناسب شناخته می شود.

ایگل کریک - Eagle Creek

پارچه های پلی استیر با پوشش مقاوم در برابر آب و هوا، چرخ های سنگین و زیپ های قفل دار زد ضربه این چمدان ها را برای مسافرت های طولانی مدت و خشن آماده می کند. یکی از مزایای این چمدان ها گارانتی مادامالعمر است مهم نیست که چه چیزی رخ بدهد برند ایگل در همه حالت این چمدان را گارانتی خواهد کرد. تجهیزاتی که همراه با این چمدان های قیمت متوسط به خریدار تعلق می گیرد کلید، درب باز کن بطری و تسمه های اضافی چمدان می باشد.

بریگز و ریلی - Briggs & Riley

بریگز و ریلی با گارانتی های مادام العمر خود شناخته می شود و خالق چندین نوآوری در طراحی چمدان بوده که بسته بندی ها را ساده تر و کار آمدتر کرده است. چمدان های این برند از نوع بدنه سخت می باشند و ابزار های نصب شده در قسمت بیرونی و داخلی چمدان و سطح بسته بندی صاف و تخت آن، از چین و چروک و تاشدگی چمدان جلوگیری می کند. همچنین از تکنولوژی فشرده سازی نیز در چمدان های این برند استفاده شده که فضای بسته بندی بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد. این برند در سال 1993 افتتاح شده و دارای قیمتی بالاتر از حد متوسط است.

تومی – Tumi

این برند لوکس بر روی پنج ویژگی متمایز تمرکز کرده است که شامل کیفیت، دوام، مد و ظاهر، نو آوری، خدمات و مشتری مداری می باشد. تعمیرات مجانی و ردیابی چمدان گمشده یا دزدیده شده، اضافه کردن چمدان یا یک کیف دیگر که حمل ساک یا کیف دوم را آسان تر می نماید از ویژگی های این برند می باشد. چمدان ها و لوازم جانبی های لوکس تومی با بدنه های سخت، چرم های برتر و نایلون های ضد سایش ساخته می شوند.

ویکتورینوکس – Victorinox

ویکتورینوکس تولید کننده چاقو برای ارتش کشور سوئیس و یکی از برند های مطرح چاقو در سراسر دنیا، سعی کرده است همان کیفیت و کارایی را در تولید چمدان نیز داشته باشد. این برند تولید کننده انواع مختلف چمدان با طرح و سبک های متفاوت با بدنه های نرم و سخت می باشد که قیمتشان بالا تر از حد متوسط و نزدیک به گران محسوب می شود. این برند بدلیل کیفیت و دوام بالای محصولاتش به شهرت رسیده است. ویکتورینوکس در سال 1999 وارد بازار چمدان های مسافرتی شد و توانست به سرعت به یک برند معروف و محبوب تبدیل شود.

هارتمن – Hartmann

شعار برند هارتمن این است: " از 1877 " که به تاریخ و قدمت این شرکت اشاره می کند. به روزهایی که سفرها با قطارهای بخار و چمدان های کلاسیک هارتمن انجام می شد. اما امروزه هارتمن با پیشرفت تکنولوژی همان چمدان های کلاسیک را سبک و با کیفیت تولید می کند. نگاه هارتمن لوکس و کلاسیک است. جیمز باند چمدان اسکای مِیت ( Skymate ) را در سال 1954 در فیلم Live and Let Die استفاده می کرد. چه کسی کلاسیک تر از جیمز باند؟

ریمووا – Rimowa

شرکت ریمووا در سال 1898 به دلیل نوآوری در مواد اولیه ساخت محصولاتش شناخته شد. این برند برای اولین بار در سال 1937 در ساخت چمدان هایش از آلومینیوم استفاده کرد. این شرکت همچنین پرچمدار تولید چمدان های سبک و بادوام با مواد سازنده پلی کربنی می باشد. تولیدات این شرکت با شیار های موازی بر روی چمدان قابل شناسایی می باشد که این چمدان ها را به شدت شیک و خاص نموده است. چمدان های این برند دست ساز و همچنین با فناوری های پیشرفته ساخته می شوند.