کدام پارک آبی مشهد بهتر است

در شهر مشهد 4 پارک آبی خوب و هیجان انگیز وجود دارد که با وجود اینکه همگی جذاب هستند، اما با این حال تفاوت هایی هم دارند. ما در این مطلب می خواهیم پارک های آبی مشهد را از جنبه های مختلف با هم مقایسه کنیم و ببینیم که کدام پارک آبی مشهد بهتر است؟ کدام پارک آبی مشهد امکانات بهتری دارد؟ قیمت بلیط کدام پارک آبی مشهد ارزانتر است؟ و از طرفی می خواهیم ببینیم که دسترسی به کدام پارک آبی مشهد راحت تر است؟در این مقایسه با ما همراه باشید.

درباره پارک های آبی مشهد

قبل از اینکه پارک های آبی مشهد را با هم مقایسه کنیم، بهتر است که یک نگاه اجمالی به این پارک های آبی داشته باشیم. پارک های آبی مشهد با نام های سرزمین موج های آبی مشهد، سرزمین موج های خروشان مشهد، پارک ساحلی آفتاب مشهد و پارک آبی ایرانیان مشهد شناخته می شوند. هر 4 پارک آبی که در مشهد وجود دارد، جزء بهترین اماکن تفریحی ایران به حساب می آیند و در اینکه هر 4 تای آن ها برای گذراندن یک روز ایده آل عالی هستند، هیچ شکی نیست. اما سوال این است که مسافرانی که فقط زمان برای تفریح در یکی از این 4 پارک آبی در مشهد را دارند، باید کدامشان را انتخاب کنند تا روز بهتری برایشان در شهر سیاحتی و زیارتی مشهد رقم بخورد.

مشهد- پرین پرواز

مقایسه پارک های آبی مشهد از نظر امکانات تفریحی

از آنجایی که احتمالا بیشتر شما عزیزان به دنبال این هستید که بهترین پارک آبی مشهد از نظر کیفیت امکانات تفریحی را پیدا کنید، ما اول از همه پارک های آبی مشهد را از این جنبه با هم مقایسه می کنیم. هر کدام از این پارک های آبی در مشهد مزیت های خاص خودشان را دارند.

مثلا مزیت پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد که در واقع اولین پارک آبی مشهد و البته ایران است، این است که در مجموعه آن دو پارک آبی مجزا برای بانوان و آقایان وجود دارد. این یعنی شما نیازی نیست که نگران زمان بندی سانس آقایان و بانوان باشید و هر روزی که در مشهد برای رفتن به پارک آبی وقت داشتید، می توانید با مراجعه به این پارک آبی یک روز مفرح را تجربه کنید.

از طرفی پارک آبی سرزمین موج های خروشان نیز درست مثل سرزمین موج های آبی دو سالن تفریحی مجزا برای آقایان و بانوان دارد و سانس های آن برای بانوان و اقایان همزمان است. اما مزیتی که پارک آبی سرزمین موج های خروشان مشهد دارد، این است که این پارک جدیدتر و بزرگتر از پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد است و امکانات تفریحی گسترده تری به نسبت سرزمین موج های آبی دارد. در حقیقت پارک آبی سرزمین موج های خروشان بزرگترین پارک آبی مشهد است و از نظر تنوع امکانات تفریحی یک قدم جلوتر از سه پارک آبی دیگر در این شهر است.

پارک ساحلی آفتاب مشهد از این جهت مورد توجه است که یکی از بزرگترین پارک های آبی طبقاتی دنیاست و تفریح در آن با تفریح در پارک های آبی مشهد و در کل دیگر پارک های آبی ایران تجربه متفاوتی است. با این حساب می توان گفت که مراجعه به آن برای کسانی که دوست دارند از امکانات گسترده یک پارک آبی متفاوت که به شکل طبقاتی ساخته شده بهره ببرند، جالب است.

از این سه پارک آبی که بگذریم، جذابیت پارک آبی ایرانیان مشهد به این است که فقط در این پارک آبی امکان تجربه اسکی روی آب وجود دارد. پس اگر تجربه اسکی روی آب برایتان مهم است، بهتر است که به این پارک آبی در مشهد مراجعه کنید.

مشهد- پرین پرواز

مقایسه پارک های آبی مشهد از نظر قیمت بلیط

در میان همه پارک های آبی مشهد، قیمت بلیط پارک آّبی ایرانیان مشهد از بقیه پایین تر است. اما واقعیت این است که تفاوت قیمت بلیط پارک های آبی مشهد آنقدرها زیاد نیست و توصیه ما به شما این است که به جای تمرکز روی بالاتر بودن یا پایین تر بودن قیمت بلیط ها بر روی مقایسه پارک های آبی مشهد از جنبه های دیگر تمرکز کنید و ببینید که کدام پارک آبی مشهد را باید از نظر بهتر بودن امکانات تفریحی و همین طور راحتی دسترسی انتخاب کنید.

مقایسه پارک های آبی مشهد از نظر دسترسی

برای اینکه لوکیشن و دوری و نزدیکی پارک های آبی مشهد دستتان بیاید، ما فاصله آن ها را از حرم امام رضا برایتان بیان می کنیم. پارک آبی ایرانیان حدود نیم ساعت، سرزمین موج های آبی حدود 24 دقیقه، سرزمین موج های خروشان حدود 40 دقیقه و پارک ساحلی آفتاب حدود 20 دقیقه با ماشین با حرم امام رضا فاصله دارند. لازم به ذکر است که شما می توانید فاصله هر کدام از این پارک های آبی با هتل یا اقامتگاه خودتان در مشهد را نیز به کمک گوگل مپ یا اپلیکیشن های مسیریابی دیگر محاسبه کنید و ببینید که کدام پارک آبی مشهد به هتل شما در این شهر نزدیک تر است.

مشهد- پرین پرواز

در نهایت باید بگوییم که مطمئن باشید هر 4 پارک آبی در مشهد عالی هستند. اما اگر از ما می پرسید، به شما توصیه می کنیم که اگر تا به حال از سزمین موج های خروشان مشهد دیدن نکرده اید، در اولین سفرتان به این پارک آبی بروید و بعد در سفرهای بعدیتان برای تفریح در پارک های آبی دیگر مشهد وقت بگذارید. برای رزرو تور مشهد ارزان قیمت می توانید با ما در پرين پرواز تماس بگیرید.