نکات کابردی برای سفر به بانکوک

نکات کاربردی و تجربه های سفر به بانکوک

اگر بار اولتان است که می خواهید به بانکوک سفر کنید، صد در صد برای سفرتان به نکات ذکر شده در این مطلب نیاز پیدا می کنید. پس با ما هراه باشید تا مهمتنرین نکات کاربردی و تجربه های سفر به بانکوک را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر شما هم می خواهید به شکلی به بانکوک سفر کنید که انگار ده ها بار قبل به بانکوک سفر کرده اید و تجربه کامل دارید، این مطلب را از دست ندهید و سعی کنید که نکات آن را به خاطر بسپارید.

برنامه ریزی برای تفریح در بانکوک

در بانکوک صدها و هزاران تفریح مختلف وجود دارد که می توانید آن ها را تجربه کنید. هم داخل شهر بانکوک و هم در اطراف آن جاهای دیدنی متنوعی وجود دارد. تفریحات بانکوک به قدری تنوع زیادی دارند که می تونند شما را چندین و چند هفته در بانکوک سرگرم کنند. اگر شما هم زمان، شرایط یا بودجه لازم برای اقامت طولانی مدت در بانکوک را ندارید، بهتر است که از فرصت چند روزه تان برای تجربه بهترین تفریحات بانکوک که با سلیقه تان جور هستند، بیشترین استفاده را ببرید. پس بهتر است که قبل از اینکه اولین دقیقه اقامتتان در بانکوک شروع شود، یک برنامه ریزی دقیق برای تفریح در بانکوک انجام دهید تا حتی یک دقیقه زمانتان در این شهر به هدر نرود.

بانکوک - پرین پرواز

تردد در بانکوک

در بانکوک برای اینکه هم هزینه هایتان بهتر مدیریت شوند و هم اینکه راحت تر در سطح شهر تردد کنید، باید از وسایل نقلیه مختلف از تاکسی و تاکسی های سه چرخه ای (توک توک) گرفته تا تاکسی های رودخانه، قایق های دم دراز و مترو استفاده کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید، این است که اپلیکیشن بانکوک ترانزیت (Bangkok Transit) را برای استفاده از مترو بانکوک و اپلیکیشن ویا باس (VIA BUS) را برای استفاده از اتوبوس های بانکوک دانلود و نصب کنید تا ببینید که آیا برای رفتن به یک مقصد خاص می توانید از مترو یا اتوبوس های بانکوک استفاده کنید یا خیر.

بانکوک - پرین پرواز

بهترین منطقه بانکوک برای اقامت

بیشتر جاذبه های توریستی بانکوک در منطقه شهر قدیمی بانکوک قرار گرفته اند. اما مشکلی که شهر قدیمی بانکوک دارد، این است که تنها منطقه ای است که سیستم مترو ندارد. در نتیجه اگر شما هم می خواهید برای تردد به سایز نقاط بانکوک از مترو استفاده کنید، بهتر است که در منطقه سیلوم که هم ایستگاه مترو دارد و هم در نزدیکی شهر قدیمی، رودخانه بانکوک و همین طور محله چینی هاست، اقامت کنید. همچنین می توانید هر کدام از دیگر مناطق بانکوک که سیستم حمل و نقل عمومی خوبی دارد را برای اقامت انتخاب کنید.

بانکوک - پرین پرواز

بهترین فستیوال های بانکوک

اگر شرکت در فستیوال و جشنواره برای شما هم تفریح جالبی است، می توانید در زمان برگزاری فستیوال نور تایلند در ماه نوامبر، در زمان برگزاری سال نو میلادی در ماه ژانویه و یا در زمان برگزاری سال نو چینی در ماه فوریه به بانکوک سفر کنید. البته در بانکوک جشنواره های جذاب دیگری هم در طول فصل های مختلف برگزار می شوند که شما بسته به زمانی که برای سفر به بانکوک مد نظر دارید، می توانید در هر کدام از آن ها شرکت داشته باشید.

فاصله بانکوک از پاتایا

اگر شما هم دوست دارید که در حین اینکه در بانکوک اقامت دارید، یک سر به پاتایا نیز بزنید و یک روز یا حتی چند روز را در این شهر زیبا اقامت کنید، باید به شما بگوییم که دو شهر بانکوک و پاتایا فاصله بسیار کمی با هم دارند. شما به راحتی می توانید مسافت 147 کیلومتری میان این دو شهر را ظرف مدت حدودا 2 ساعت طی کنید. شما برای طی کردن این مسیر گزینه های مختلفی در پیش دارید. مثلا می توانید از تاکسی ها یا اتوبوس های این مسیر استفاده کنید یا اینکه یک ماشین از یکی از این دو شهر اجاره کنید و خودتان این مسیر را رانندگی کنید. فقط به این مساله دقت کنید که جاده بانکوک به پاتایا و بالعکس در روزهای جمعه معمولا شلوغ است و بهتر است که سفرتان را به این روز موکول نکنید.

بانکوک - پرین پرواز

برای رزرو تور ارزان بانکوک می توانید با ما در پرين پرواز تماس بگیرید.

تورهای پیشنهادی

جاذبه های گردشگری

در بانکوک از کجا خرید کنیم؟

در بانکوک از کجا خرید کنیم؟

بانکوک یکی از بهترین شهرهای تایلند برای خرید است. البته به شرطی که بدانید چه چیزی را از کجا بخرید. اگر می خواهید برای خرید به بانکوک سفر کنید، این مطلب را مطالعه کنید و طبق گفته های آن عمل کنید تا بهترین خرید را در بانکوک تایلند تجربه کنید. در ادامه می توانید یک راهنمای جامع از خرید در بانکوک را مطالعه کنید و متوجه شوید که باید برای خرید چه اجناسی به کدام مرکز خرید، کدام بازار یا کدام خیابان مراجعه کنید. در بانکوک چه چیزی را از کجا بخریم؟

ادامه مطلب
پوکت بهتر است یا پاتایا؟

پوکت بهتر است یا پاتایا؟

به پوکت سفر کنیم یا به پاتایا؟ مقایسه پوکت و پاتایا یکی از سخت ترین کارهای روزگار است! چراکه هر دو این شهرها جذاب هستند و هر دو توریستان شان را راضی و خشنود می کنند. هر دو این شهرها سواحل زیبا، هتل های خوب، امکانات تفریحی گسترده و جاذبه های توریستی متنوع دارند. هر دو این شهرها در تایلند حال و هوای بی نظیری برای تفریح دارند. اما سوال اینجاست که اگر ما فقط بتوانیم از یکی از دو شهر پوکت یا پاتایا دیدن کنیم، کدامشان را باید در اولویت قرار دهیم. اگر سوال شما این است، باید به شما بگوییم که همه چیز بستگی دارد. می پرسید به چه چیزی بستگی دارد؟ پس بهتر است که ادامه مطلب را از دست ندهید تا با هم سفر به پوکت و سفر به پاتایا را از جهات مختلف با هم بررسی کنیم تا شما ببینید که بر اساس اولویت های خودتان، سفر به پوکت برایتان بهتر است یا سفر به پاتایا.

ادامه مطلب
کاربردی ترین تجربه های سفر به پوکت

کاربردی ترین تجربه های سفر به پوکت

ما در این مطلب می خواهیم اولا به یک سری سوالات پرکاربرد شما درباره سفر به پوکت پاسخ دهیم و دوما اینکه فوت و فن های سفر به پوکت را به شما یاد دهیم. در یک کلام در این مطلب می خواهیم کاربردی ترین تجربه های سفر به پوکت را در اختیار شما بگذاریم. در ادامه می توانید نکاتی را مشاهده کنید که حاصل از تجربه توریستان دیگر از سفر به پوکت هستند. پس با ما همراه باشید و این مطلب را از دست ندهید.

ادامه مطلب
معروف ترین جاهای دیدنی بانکوک

معروف ترین جاهای دیدنی بانکوک

بانکوک جاهای دیدنی متعددی دارد. اما اگر بخواهیم گلچین جاذبه های گردشگری بانکوک را به شما معرفی کنیم، نتیجه معرفی این جاذبه های توریستی می شود که در این لیست به آن ها اشاره کردیم. پس اگر شما هم محدودیت زمانی دارید و می خواهید که از گلچینی از بهترین جاهای دیدنی بانکوک بازدید داشته باشید، خواندن این مطلب حتما برایتان مفید خواهد بود.

ادامه مطلب