همه چیز درباره هندوستان

اگر قصد سفر به هندوستان را دارید و یا برای آن برنامه ریزی کرده اید، بهتر است از اواسط آبان ماه دست به کار شوید و تورهای شگفت انگیز مثلث طلایی را از دست ندهید. پس همین حالا چمدان خود را ببندید و با ما در مثلث طلایی همسفر شوید.

کشور زیبای هندوستان با تمام عجایب و جاذبه های طبیعی در کنار مردمان شاد و مهربان به همراه رنگ و رقص و شادی میزبانتان خواهند بود. اگر از دوستاران تاریخ و تمدن هستید بدیهی است که هندوستان، مهد بناهای عظیم، معماری های بی نظیر را تا حدودی می شناسید.

هندوستان بین سواحل درخشان اقیانوس هند و قله ی بلند هیمالیا قرار گرفته است. هند تلفیقی از زیبایی های طبیعی، شگفتی های ساخت دست بشر، دنیای رنگ ها، عطر و طعم های گوناگون، معابد و صومعه های رمز آلود، شهر های پرهمهمه، بازار های شلوغ، بناهای تاریخی عظیم، کاخ های مجلل و هزاران هزار جاذبه های گوناگون است که برای همه جالب و شگفت انگیز خواهد بود.

با تمام این زیبایی ها نمی توان از تضاد طبقاتی موجود در هندوستان چشم پوشی کرد، یک ششم از جمعیت کل جهان در هندوستان با قوم و فرهنگ های گوناگون و هزاران دین و آئین متفاوت کنار یکدیگر زندگی می کنند. برخی در آسمان خراش ها و ساختمان های مجلل و با شکوه و برخی در روستا و کلبه های ساده زندگی خود را می گذرانند.

زمان زیادی می برد تا آنچه را که باید، در هند ببینید. چشم انداز های طبیعی هند از جمله سواحل طلایی، جنگل های انبوه، پارک های حیات وحش و همچنین صحراهای یخبندان هیمالیا قطعا تجربه ای بی نظیر برای گردشگران خواهد بود. تور های گردشگری مثلث طلایی دهلی، آگرا و جیپور را در برنامه های خود جای دهید چرا که 32 اثر ثبت شده ی میراث جهانی یونیسکو در انتظار شما هستند.

آب و هوای هندوستان

به طور کلی هوای هند در بیشتر ایام سال گرم است ولی منطقه های متفاوت، آب و هوای یکسان ندارند. سردترین زمان هند از اواخر نوامبر تا ابتداری مارس (اوایل آذر تا اواسط اسفند) است. در این ایام شب ها هوا سرد و در روز هوا اکثرا آفتابی است. گرم ترین هوای هند از ماه مارس تا ژوئن (اوایل فروردین تا اوایل تیر) می باشد که بسیار خشک و نامطبوع است. در هند فصل بارندگی یا مانسون در بیشتر مناطق هند بین ماه ژوئن تا اوایل اکتبر (اوایل تیر تا اواسط مهر) می باشد.

آموزش یوگا

اگر قصد این را دارید که ورزش یوگا را آموزش ببینید، مناسب ترین مکان، زادگاه یوگا، هند می باشد. یوگا از محبوب ترین درمان های سنتی در دنیاست.

گالری تصاویر