مهاجرت به اروپا با سرمایه گذاری

همه چیز درباره گلدن ویزا اروپا

احتمالا شما هم نام گلدن ویزا را تا به حال شنیده اید و این را می دانید که امکان مهاجرت به کشورهای خارجی از طریق سرمایه گذاری ممکن است. اما سوال این است که گلدن ویزا دقیقا چیست؟ آیا ما می توانیم با سرمایه گذاری به کشورهای اروپایی نیز مهاجرت کنیم؟ مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری چه شرایطی دارد و چه مزیت هایی به همراه دارد؟ این ها بخشی از سوالاتی هستند که با خواندن این مطلب به پاسخشان می رسید. پس با ما همراه باشد.

گلدن ویزا چیست؟

گلدن ویزا حق اقامتی است که به شما از طریق برنامه های سرمایه گذاری داده می شود. این نوع ویزا مخصوص افراد ثروتمندی است که دوست دارند از طریق سرمایه گذاری یک مقدار مشخص پول یا خرید یک ملک، اقامت آن کشور را دریافت کنند. لازم به ذکر است که اگر کسی گلدن ویزا را دریافت کند، می تواند خانواده درجه یک خود یعنی همسر و فرزندانش را هم به آن کشور ببرد و برای آن ها هم مجوز اقامت دریافت کند و تا زمانی که سرمایه گذاریش پابرجاست، دوباره و دوباره مجوز اقامت آن ها را تمدید کند.

اروپا - پرین پرواز

آیا می توان اقامت دائم اروپا را از طریق سرمایه گذاری دریافت کرد؟

خوشبختانه باید بگوییم که شما می توانید با سرمایه گذاری در یک کشور اروپایی بعد از 5 سال زندگی در آن کشور، اقامت دائم آن کشور را دریافت کنید. شما باید اقامت دائم خود را در زمان های مشخصی تمدید کنید که البته با اخذ مجوز اقامت برای بار اول متفاوت است. لازم به ذکر است که پروسه تمدید مجوز اقامت در هر کدام از کشورهای اروپایی با دیگری متفاوت است و شما باید بسته به قوانین کشور مورد نظر خودتان عمل کنید. نکته مهم دیگر اینکه در یک سری از کشورها نظیر پرتغال، هیچ قانونی مبنی بر اینکه شما باید حتما در آن کشور حضور فیزیکی داشته باشید تا به شما اقامت دائم داده شود، وجود ندارد.

آیا با سرمایه گذاری در اروپا می توان شهروندی اروپا را گرفت؟

این طور نیست که اگر کسی در اروپا سرمایه گذاری کند، حتما شهروندی اروپا را دریافت می کند. چراکه اخذ شهروندی اروپا یک سری قوانین خاص دارد. اخذ شهروندی اروپا به این شکل است که افراد باید یک زمان مشخص را به زندگی در آن کشور اختصاص دهند و اگر این قوانین را رعایت نکنند، ممکن است که نتوانند در انتها مجوز اقامت دائم خود را به شهروندی اروپا تغییر دهند. قوانین اخذ شهروندی در هر کدام از کشورهای اروپا با دیگری متاوت است. اما مرسوم است که یک نفر باید حدود 10 سال را در آن کشور به صورت مداوم زندگی کند تا بتواند شهروندی آن کشور را به دست بیاورد. البته این را هم بگوییم که در یک سری از کشورها شهروندی زودتر به متقاضیان داده می شود. برای مثال در یونان مهاجران می توانند بعد از 7 سال شهروندی یونان را اخذ کنند. حتی ممکن است که در یک سری از کشورها اصلا اصراری به ماندگاری مهاجر به صورت مداوم در آن کشور نباشد و راحت تر شهروندی به افراد داده شود.

اروپا - پرین پرواز

مزایای اخذ گلدن ویزا اروپا چیست؟

اگر کسی گلدن ویزا اروپا را دریافت کند، این اجازه را داد که خودش و خانواده اش آزادانه در کشورهای اروپایی تردد کنند. از آن هم جالب تر، اینکه اگر کسی بتواند گلدن ویزا را به شهروندی اروپا تبدیل کند، این فرصت را پیدا می کند که با پاسپورت اروپا به بیش از صد کشور دنیا بدون ویزا سفر کند.

با چقدر سرمایه گذاری می توان به اروپا مهاجرت کرد؟

نکته مهمی که باید از آن مطلع باشید، این است که مقدار سرمایه گذاری برای گلدن ویزا در هر کشور اروپایی با دیگری متفاوت است. شما می توانید در بعضی از کشورهای اروپایی مثل اسپانیا، پرتغال و یونان با سرمایه گذاری در بخش املاک، شرکت ها، اوراق قرضه دوتی یا یک سری از صنایع گلدن ویزا را دریافت کنید. در چنین مواردی، معمولا میزان سرمایه گذاری از مرز 500 هزار یورو فراتر نمی رود و شما با این مبلغ می توانید گلدن ویزا را در چنین کشورهایی دریافت کنید. اما در کشورهایی مثل سوئیس، ایتالیا و اتریش، شما باید از روش سرمایه گذاری فعال تری مثل ایجاد فرصت های شغلی اقدام به اخذ گلدن ویزا کنید. در این کشورها میزان سرمایه گذاری باید بیشتر باشد و با این حساب می توان گفت که مهاجرت به این کشورهای اروپایی به نسبت کشورهای دیگر هزینه بردارتر است.

اروپا - پرین پرواز

در چه کشورهایی گلدن ویزا به متقاضیان داده می شود؟

کشورهای اروپایی که برنامه های گلدن ویزا را دارند، عبارتند از: اسپانیا، پرتغال، یونان، ایتالیا، مالت، سوئیس، اتریش و بلژیک. اگر شما هم می خواهید به این کشورها مهاجرت کنید، می توانید از طریق برنامه های گلدن ویزا و سرمایه گذاری به هدف مورد نظرتان برسید.

برای رزرو تور ارزان اروپا می توانید با ما در پرين پرواز تماس بگیرید.

جاذبه های گردشگری

بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل

بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل

با امکانات خوب، فرهنگ عالی و دانشگاه های بی نظیری که در اروپا وجود دارد، مشخص است که چرا کشورهای اروپایی تا این اندازه نظر دانشجویان بین المللی محبوب هستند. در این قاره کشورهای متعددی وجود دارد که خیلی هایشان شرایط ایده آلی برای تحصیل دارند. اما سوال اینجاست که در بین کشورهای اروپایی، کدام ها گزینه مناسب تری برای تحصیل دانشجویان خارجی هستند. اگر شما هم در شرف اقدام برای مهاجرت تحصیلی به اروپا هستید، این مطلب را مطالعه کنید تا ببینید که تحصیل در کدام کشور اروپایی برایتان بهتر است.

ادامه مطلب
اقامت اروپا و تابعیت آن

اقامت اروپا و تابعیت آن

شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی و قوانین اخذ اقامت اروپا از روش های مختلف صورت میگیرد. ممکن است شما با این سوالات مواجه شوید از جمله : راه های اخذ اقامت اروپا چگونه است ؟ قوانین و شرایط اخذ اقامت اروپا چیست ؟ در این مقاله به تمام ابهامات درباره اقامت اروپا رسیدگی میکنیم اقامت اروپا (یونان)

ادامه مطلب
اقامت و مهاجرت به اروپا

اقامت و مهاجرت به اروپا

زندگی در اروپا بدلیل شرایط آب و هوای و همچنین فرهنگ ناب اروپایی و مقررات و قوانین خاصی که در این کشورها رعایت میشود بدون تردید یکی از آرزوهای هر فرد میتواند باشد.

ادامه مطلب