بهترین شهرهای چین برای خرید اجناس مختلف

راهنمای خرید عمده از چین

همه ما این را می دانیم که چین یکی از بهترین کشورهای دنیا برای خرید اجناس ارزان به صورت عمده و تکی است. کشوری که در کل دنیا به خاطر تولیدات اجناس ارزان شناخته می شود و محصولاتش در سراسر دنیا خرید و فروش می شوند. نکته مهمی که باید بدانید، این است ک هر شهر چین در تولید و فروش یک سری اجناس مشخص معروف هستند. مثلا شهر شنزن برای خرید محصولات الکترونیکی مناسب است و در مقابل شهر هنگزو برای خرید ابریشم شرایط ایده آلی دارد. حالا سوالی که ما در این مطلب می خواهیم به آن بپردازیم، این است که هر شهر چین برای خرید چه اجناسی خوب است و کسانی که به دنبال خرید در چین هستند، باید به کدام شهر چین سفر کنند.

سفر به گوانجو برای خرید محصولات الکترونیکی و لباس های عمده

گوانجو برای خرید وسایل الکترونیکی و انواع پوشاک ارزان یک شهر ایده آل است. وجود محصولات تنوع در گوانجو باعث شده که این شهر به یکی از محبوب ترین شهرهای چین برای خرید تبدیل شود. در این شهر هم مراکز فروش لاکچری و هم بازارهای عمده فروشی متعدد وجود دارد. در این شهر یک خیابان بسیار معروف به نام شانگ جیاجیو وجود دارد که در طول کوتاه 1200 متری آن بیش از 300 فروشگاه وجود دارد که انواع لباس های ترندی و ارزان در آن ها فروخته می شود. ضمن اینکه یک خیابان معروف دیگر به نام خیابان پکن نیز در گوانجو وجود دارد که هزاران سال قدمت دارد و در آن مغازه هایی وجود دارد که قدمت بعضی هایشان به صد سال می رسد. این خیابان نیز برای خرید لباس های ارزان و قیمت مناسب بی نظیر است.

چین - پرین پرواز

سفر به شنزن برای خرید محصولات الکترونیکی، اکسسوی و لوازم خانگی

شنزن بیشتر برای فروش محصولات الکترونیکی معروف شده است. این شهر نه تنها در بین شهرهای چین، بلکه بین همه شهرهای آسیا به عنوان معروف ترین شهر برای فروش محصولات الکترونیکی شناخته می شود. اگر شما هم می خواهید هر گونه وسایل الکترونیکی از گوشی تلفن همراه گرفته تا لوازم برقی خانگی را تهیه کنید، ما به شما سفر به شنزن را پیشنهاد می کنیم. در این شهر یک مرکز خرید به نام هواکیانگ بی وجود دارد که بهترین مرکز خید شنزن برای خرید محسولات الکترونیکی محسوب می شود. البته این را هم بگوییم که در شنزن نیز بازارهای خوبی برای خرید لباس و اقلام اینچنینی وجود دارد. اما در کل شنزن برای خرید محصولات الکترونیکی شهر بهتری است.

چین - پرین پرواز

سفر به هانگزو برای خرید محصولات ابریشمی و چای لانگ جینگ

هانگزو بهترین شهر چین برای خرید محصولات ابریشمی و همین طور چای لانگ جیگ است. قدمت تولید ابریشم در هانگزو به حدود 4700 سال پیش بر می گردد و به همین دلیل است که ابریشم هایش تا این اندازه محبوب هستند. هانگزو چاینیز سیلک سیتی نام معروف ترین بازار هانگزو است که در آن انوع و اقسام محصولات ابریشمی از لباس گرفته تا چتر، روسری و حتی نقاشی های ابریشمی در آن فروخته می شود. پس اگر فقط برای خرید محصولات ابریشمی است که می خواهید به هانگزو سفر کنید، بهتر است که قبل از هر بازاری به این بازار محبوب و شناخته شده مراجعه کنید.

چین - پرین پرواز

سفر به شانگهای برای خرید اجناس بدون مالیات و خرید از برندهای بین المللی

شانگهای به عنوان یک شهر بین المللی و یکی از بزرگترین شهرهای چین، یکی از بهترین شهرهای چین برای خرید لباس و اجناس دیگر است. این شهر که به آن "پاریس شرق" نیز گفته میشود، انواع و اقسام مراکز خرید لاکچری و بوتیک های متنوع را در خود جای داده است. ضمن اینکه یک سری بازار برای فروش اجناس الکترونیکی ارزان نیز در آن وجود دارد و با وجود همه این هاست که تا این اندازه برای خرید محبوب شده است. از همه جالب تر اینکه در آن فروشگاه های بدون مالیات متعددی در آن وجو.د دارند که شما با مراجعه به آن ها می توانید خرید ارزانتر و مقرون به صرفه تری را تجربه کنید.

چین - پرین پرواز

سفر به پکن برای خرید اجناس متنوع

در نهایت پکن به عنوان پایتخت چین شهری است که برای خرید هر نوع اجناس و اقلامی مناسب است. در این شهرا نواع و اقسام مراکز خرید مدرن، بازارهای قدیمی، فروشگاه های مختلف، بازارهای عمده فروشی و بوتیک های فشن وجود دارد و از هر نظر برای خرید عالی است. اگر می خواهید خرید کاملی را در چین تجربه کنید و انواع و اقسام محصولات و اجناس را برای خرید مد نظر دارید، بهتر است که به پکن سفر کنید. با سفر به پکن هیچ محدودیتی برای خرید نخواهید داشت و می توانید بهترین خرید ممکن را در چین تجربه کنید.

چین - پرین پرواز

برای رزرو تور ارزان چین می توانید با ما در پرين پرواز تماس بگیرید.

تورهای پیشنهادی

جاذبه های گردشگری

بهترین زمان سفر به شانگهای

بهترین زمان سفر به شانگهای

حال و هوا و البته آب و هوای شانگهای در هر فصلی با دیگری متفاوت است. هوای این شهر در بعضی از ماه های سال گرم و شرجی و در بعضی از ماه های سال مطبوع و دلچسب می شود و همین مساله باعث می شود که بیشتر توریستان یک سری از ماه های خاص سال را برای سفر به شانگهای بپسندند. ما امروز می خواهیم شرایط سفر به شانگهای در فصل های مختلف سال را بررسی کنیم و به شما بهترین زمان سفر به شانگهای را معرفی کنیم.

ادامه مطلب
نکات مهم برای سفر به پکن

نکات مهم برای سفر به پکن

تجربیات سفر به پکن سفر به چین همیشه به عنوان یک سفر شگفت انگیز شناخته می شده است و هنوز هم به همین چشم به آن نگاه می شود. سفری جذاب که مساوی با کسب یک عالمه تجربه عجیب و غریب و البته جالب است. مخصوصا اگر آن سفر به مقصد پایتخت این کشور یعنی شهر بزرگ و دیدنی پکن باشد. شهری که همه چیز در آن به شکل باورنکردنی زیبا و منحصر به فرد است و مسلما تجربه سفر به آن قابل قیاس با سفر به هیچ شهر دیگری در این کره خاکی نیست. اگر شما هم برنامه سفر به شهر زیبای پکن را دارید، با ما همراه باشید تا تجربیات سفر به پکن را در اختیار شما قرار دهیم و نکاتی که باید قبل از سفر به پکن بدانید را به شما یادآور شوید.

ادامه مطلب
در گوانجو از کجا خرید کنیم؟

در گوانجو از کجا خرید کنیم؟

بهترین مراکز خرید گوانجو برای خرید لباس و سوغاتی گوانجو بزرگترین قطب تجاری جنوب چین است. شهری که هزاران کارخانه در اطرافش وجود دارد و در مراکز خرید، فروشگاه و بازارهای آن انواع و اقسام کالاهای متنوع و البته ارزان چینی به فروش می رسد. ما در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم که بهترین فروشگاه ها، بازارها و مراکز خرید گوانجو کدام ها هستند و شما باید در سفر به گوانجو از کجای این شهر خریدتان را انجام دهید. در ادامه معروف ترین مراکز خرید گوانجو را به شما معرفی می کنیم و به شما می گوییم که قیمت اجناس در هر کدامشان به چه صورت است تا شما متوجه شوید که بنا بر بودجه و سبک خریدی که مد نظر دارید، باید در گوانجو از کجا خرید کنید.

ادامه مطلب
خیابان معروف نانجینگ ، شانگهای

خیابان معروف نانجینگ ، شانگهای

تاریخ نانجینگ به سال 1845 باز میگردد که بعنوان خیابان پارک شهرت داشته و از بوند تا خیابان هه نان کشیده میشود. در سال 1854 نانجینگ تا خیابان ژیجیانگ گسترش یافت. در سال 1862 توسط شورای شهر به آن نام جدیدی داده شده و آن را خیابان نانکینگ نامیدند هرچند خود مردم چین به آن خیابان اصلی میگفتند.

ادامه مطلب