راهنمای سفر به پنانگ مالزی

مطمئنا شما هم این را شنیده اید که پنانگ یکی از زیباترین جزایر مالزی است. اگر شما هم می خواهید به این جزیره سفر کنید، اما اطلاعات کمی درباره آن دارید، این مطلب را بخوانید تا بیشتر با پنانگ مالزی آشنا شوید. در ادامه یک راهنمای جامع و کامل از سفر به پنانگ مالزی برایتان آماده کرده ایم که اطلاعات مفیدی را به شما ارائه می کند. در ادامه درباره جاهای دیدنی پنانگ، رستوران ها و غذاهای پنانگ، تفریحات پنانگ و همین طور بهترین زمان سفر به پنانگ با شما صحبت می کنیم و مهمترین اطلاعاتی که برای سفر به پنانگ به آن ها نیاز دارید را برایتان بیان می کنیم.

جاهای دیدنی پنانگ

اول از همه بهتر است که کمی شما را با جاهای دیدنی پنانگ آشنا کنیم تا یک دید کلی به این جزیره پیدا کنید. در مرکز تاریخی جزیره پنانگ مالزی ساختمان های تاریخی متعددی وجود دارد که شمارشان از 1700 ساختمان هم بیشتر است. ساختمان هایی که یکی از آن یکی زیباتر هستند و همه آن ها ارزش دیدن را دارند. در این جزیره معابد زیبا، خیابان های جذاب، کافه های شیک و همین طور اسکله های تمیز و زیبا وجود دارد. مجموع این جاذبه های گردشگری در پنانگ باعث شده که این جزیره محبوبیت قابل توجهی بین گردشگران پیدا کند.

پنانگ - پرین پرواز

راهنمای رستوران گردی در پنانگ

جالب است بدانید که مردم هیچ نقطه دیگری از حوزه جنوب شرقی آسیا، خورد و خوراک را جدی تر از مردم پنانگ نمی گیرند. در این جزیره جدای از اینکه رستوران های مالزیایی متعددی وجود دارد، انواع و اقسام اغذیه فروشی های هندی و چینی نیز پیدا می شود. شما می تانید در این جزیره غذاهای متنوعی را با بهترین طعم و مزه نوش جان کنید. اگر از ما می پرسید، حتما غذاهایی مثل سوپ نودل آسام لاکسا، نودل می گورنگ، نان روتی کانای و همین طور کباب لوک لوک را در طول سفر به پنانگ امتحان کنید. این نکته را هم یادتان باشد که در پنانگ غذاهای ارزان هم پیدا می شود و شما حتما نباید به یک رستوران لاکچری در پنانگ بروید تا غذای خوبی برایتان سرو شود. بلکه با گشت و گذار در خیابان های پنانگ و سر زدن به اغذیه فروشی های ارزان پنانگ نیز می توانید غذای خوب و خوشمزه ای را نوش جان کنید. البته بهتر است که به مسائل بهداشتی توجه داشته باشید و آن اغذیه فروشی ها و رستوران های ارزانی را برای غذا خوردن در پنانگ انتخاب کنید که از بابت مسائل بهداشتی مشکلی نداشته باشند.

گشت و گذار در پنانگ

یک توصیه جدی به شما درباره سفر به پنانگ داریم و آن توصیه این است که تا می توانید در جزیره پنانگ قدم بزنید یا با دوچرخه در خیابان های آن رکاب بزنید. چراکه دیدنی های زیادی در کوچه پس کوچه های پنانگ وجود دارد که اگر با تاکسی در این جزیره تردد کنید، متوجه آن ها نمی شوید. در خیابان های پنانگ دیوارهای متعددی وجود دارد که بسیار هنرمندانه رنگ آمیزی شده اند و هنر خیابانی را به بهترین شکل ممکن به معرض نمایش گذاشته اند. در پنانگ تا دلتان بخواهد موقعیت خوب برای عکاسی وجود دارد و واقعا حیف است که شما در جزیره پنانگ از ان ها غافل بمانید. ضمن اینکه در پنانگ 52 مجسمه معروف آهنی وجود دارد که به طرز جالبی با استفاده از کاریکاتورهای مختلف قصه گذشته پنانگ را روایت می کنند و مطمئنا بازدید از آن ها و عکس گرفتن در کنارشان تجربه جالبی برایتان خواهد بود.

پنانگ - پرین پرواز

بهترین زمان برای سفر به پنانگ

اگر به دنبال بهترین زمان برای سفر به پنانگ هستید، ما به شما توصیه می کنیم که از اواسط پاییز تا اواسط زمستان راهی این جزیره شوید. مطمئن باشید که با سفر به پنانگ در این بازه زمانی شیفته این جزیره می شوید. حالا اگر از نظر بودجه ای محدودیت زیادی دارید و ارزان بودن سفر به پنانگ برایتان خیلی مهم است، می توانید قبل از این بازه زمانی یا دقیق تر بگوییم از اواسط بهار تا اواسط پاییز به پنانگ سفر کنید. در این صورت می توانید سفر ارزانتری را به مقصد پنانگ تجربه کنید. ضمن اینکه اگر از اواسط زمستان تا اواسط بهار نیز به پنانگ سفر کنید، تا حدی هزینه های سفر به پنانگ برایتان ارزانتر تمام خواهد شد.

پنانگ - پرین پرواز

برای رزرو ارزانترین تور پنانگ مالزی می توانید با ما در پرين پرواز تماس بگیرید.

تورهای پیشنهادی

جاذبه های گردشگری

هزینه زندگی در مالزی

هزینه زندگی در مالزی

مالزی از نظر خیلی از مردم دنیا به عنوان یکی از بهترین کشورهای آسیایی برای مهاجرت شناخته می شود. کشوری که هم هوایش مطبوع است، هم مردمانش مهربان هستند و هم اینکه کیفیت زندگی در آن به نسبت مناسب است و نکته مهم دیگر اینکه زبان انگلیسی نیز در آن رایج است و خیلی ها در این کشور به این زبان مسلط هستند. حالا سوال اینجاست که اگر کسی بخواهد به عنوان یک مهاجر در مالزی زندگی کند، هزینه زندگی در مالزی برایش چقدر تمام می شود؟ ما می خواهیم در ادامه این مطلب خرج و مخارج و هزینه های زندگی در مالزی را با هم بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
بهترین زمان سفر به کوالالامپور مالزی

بهترین زمان سفر به کوالالامپور مالزی

در چه فصلی به کوالالامپور مالزی سفر کنیم؟ کوالالامپور شهر زیبایی است که در کشور مالزی و در نواحی جنوب شرقی آسیا واقع شده است. شهری که در نزدیکی خط استوا واقع شده و تقریبا در همه ماه های سال هوای گرم و مرطوبی را تجربه می کند. کوالالامپور دمای میانگین 27 تا 28 درجه سانتیگراد را در طول سال تجربه می کند و معمولا رطوبت هوای بالایی را در تمامی ماه های سال تجربه می کند. حالا سوال اینجاست که هوای کوالالامپور در چه ماه هایی از سال از همیشه بهتر می شود؟ بهترین زمان سفر به کوالالامپور مالزی چه زمانی است و بهتر است که در چه فصلی به کوالالامپور سفر کنیم؟ با پرین پرواز همراه باشید تا پاسخ این سوال ها را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه کنیم.

ادامه مطلب
دیدنی ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور مالزی

دیدنی ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور مالزی

از کدام جاهای دیدنی کوالالامپور بازدید کنیم؟ سوال این است که وقتی یک نفر برای یک مسافرت کوتاه به کوالالامپور مالزی سفر می کند، باید از کدام جاذبه های گردشگری کوالالامپور دیدن کند؟ کدام جاذبه های گردشگری کوالالامپور مالزی هستند که از بقیه بیشتر ارزش دیدن را دارند. اگر سوال شما هم همین است، با ما همراه باشید تا با هم با بهترین اماکن دیدنی کوالالامپور مالزی آشنا شویم. جاهای دیدنی که اگر از آن ها بازدید نکنید فرصت را از دست داده اید...

ادامه مطلب
کشور مالزی

کشور مالزی

مالزی (Malaysia) نام کشوری است که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و با مساحتی معادل ۳۳۰ هزار و ۸۰۰ کیلومتر مربع، شصت و ششمین کشور بزرگ جهان و با جمعیتی حدود ۳۲ میلیون و ۵۰ هزار نفر، چهل و چهارمین کشور پر جمعیت شمرده می‌شود. با قرار گرفتن دریای چین میان زمین‌های مالزی، کشور از دو بخش تشکیل شده است: مالزی شرقی و مالزی شبه‌جزیره‌ای. مالزی شبه‌جزیره‌ای از شمال با تایلند، از جنوب با سنگاپور، از شمال شرقی با ویتنام و از غرب با اندونزی همسایه است. مالزی شرقی نیز با ویتنام، برونئی، فیلیپین و اندونزی مرز مشترک آبی و زمینی دارد. پایتخت کشور، کوالالامپور نام دارد و از شهرهای مهم آن می‌توان به جرج تاون، ایپوه، پتالینگ جایا، شاه عالم، سرمبان و جوهور بهرو اشاره کرد.

ادامه مطلب