در مشهد از کجا خرید کنیم

از قدیم رسم بوده که هر کسی به مشهد سفر می کرده، یک سری سوغاتی را از این شهر خریداری می کرده است. همین رسم قدیمی باعث شده که یک عالمه مرکز خرید و بازار در مشهد ساخته شود تا جوابگوی نیاز مسافران و زائران این شهر باشند. حالا کار به جایی رسیده که مسافران و زائران در میان مراکز خرید و بازارهای متعدد مشهد سردرگم می شوند و نمی دانند که باید به کدامیک از مراکز خرید مشهد و بازارهای مشهد مراجعه کنند تا بتوانند سوغاتی های خوبی تهیه کنند. در این میان بعضی ها به دنبال بهترین مراکز خرید مشهد برای خرید لباس های مد روز هستند و برخی از مسافران برایشان مهم است که ارزانترین بازار مشهد برای خرید سوغاتی را در این شهر پیدا کنند. چه شما جزء دسته اول باشید و چه جزء دسته دوم، در هر صورت به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را از دست ندهید. چراکه در هر دو صورت با خواندن این مطلب به جواب سوالتان می رسید که باید در مشهد از کجا خرید کنید.

بازار رضا مشهد

محال است که کسی به مشهد سفر کند و برای یک بار از جلوی این بازار عبور نکند، آن را نبیند و یا حداقل نامش را در طول سفر به مشهد نشنود! چراکه این بازار تاریخی در نزدیکی حرم امام رضا واقع شده است و می توان گفت که یکی از قدیمی ترین و البته معروف ترین بازارهای مشهد است. بازاری که از قدیم الایام برای خرید سوغاتی محبوب بوده است و در آن همه مدل سوغاتی مشهد از زعفران گرفته تا انواع ادویه ها و مهر و تسبیح با تنوع بالا و البته قیمت مناسب به فروش می رسد. البته شما باید این را بدانید که همان طوری که قیمت های اجناس در بازار رضا پایین هستند، کیفیت اجناس نیز در آن پایین ات و شما نباید انتظار آنچنانی از کیفیت اجناس موجود در این بازار داشته باشید. پس اگر کیفیت سوغاتی ها برایتان مهم است، این بازار آن بازاری نیست که بتواند نظر شما را جلب کند. اما اگر ارزانی برایتان ملاک است، باید بگوییم که این بازار برای خرید لباس، ادویه، مواد غذایی، عطر و هر سوغاتی ارزان دیگری شرایط ایده آلی دارد.

مشهد- پرین پرواز

مرکز خرید وصال مشهد

مرکز خرید وصال یک مرکز خرید نوساز است که در منطقه گردشگری سپاد قرار گرفته است. این منطقه ای که در موردش صحبت می کنیم، یک مجموعه تجاری تفریحی است که برای خرید و تفریح عالی است. با این حساب اگر می خواهید یک روز کامل را به خرید و تفریح اختصاص دهید، انتخاب هوشمندانه ای است که به مجموعه سپاد بروید و در این مجموعه از مرکزخرید وصال نیز دیدن کنید. نکته مهمی که باید درباره این مرکز خرید در مشهد به شما بگوییم، این است که بیشتر اجناس و لباس های موجود در این مرکز خرید برندهای معروف دارند و قیمت هایشان کمی بالاست. البته این بدین معنی نیست که اجناس این مرکز خرید گران هستند. بلکه منظورمان این است که کیفیت لباس های مرکز خرید وصال بالاست و بالطبع قیمت هایشان نسبت به قیمت لباس ها در بازاری مثل بازار رضا بالاتر هستند. این مرکز خرید جدای از فروشگاه های خوبی که دارد، چندین و چند رستوران هم دارد که غذاهای خوشمزه و متنوعی در آن ها سرو می شود.

مشهد- پرین پرواز

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما یکی از بهترین مراکز تجاری مشهد است. این مرکز خرید در میدان جانبازان مشهد واقع شده است و اصولا کسانی که به دنبال خرید لباس های اورجینال هستند، به خرید از آن علاقه نشان می دهند. البته در این مرکز خرید لباس های غیر اورجینال که البته کیفیت بالایی دارند نیز پیدا می شود. قیمت لباس های این مرکز خرید به نسبت کیفیتی که دارند، مناسب است و با این حساب بازدید از آن می تواند منجر به تجربه یک خرید خوب و راضی کننده بشود. در این مرکز خرید رستوران های متعدد، زمین بازی، سالن بولینگ و یک سالن بیلیارد وجود دارد و برای تفریح نیز شرایط مناسبی دارد. با این اوصاف می توانیم بگوییم که بازدید از مرکز خرید پروما برای خانواده ها نیز انتخاب خوبی است.

مشهد- پرین پرواز

مرکز خرید آرمان مشهد

یک مرکز خرید به نام آرمان در مشهد وجود دارد که متعلق به یک هتل با همین نام است. این مرکز خرید تعدادی مغازه و فروشگاه، یک هایپرمارکت و رستوران و همین طور یک زمین بازی وجود دارد. در این مرکز خرید همه جور لباس با همه مدل کیفیت و البته همه جور قیمتی وجود دارد و این مورد باعث شده که بیشتر مسافران از خرید از آن استقبال کنند. ضمن اینکه مرکز خرید آرمان در نزدیکی حرم امام رضا قرار گرفته است و دسترسی راحتی از حرم امام رضا دارد.

مشهد- پرین پرواز

مرکز خرید الماس شرق

مرکز خرید الماس شرق بزرگترین مرکز خرید مشهد است. این مرکز خرید درست مثل مرکز خرید وصال در منطقه گردشگری سپاد واقع شده است و شما می توانید بازدید از هر دو این مرکز خریدها را با هم در طول یک روز انجام دهید. از آنجایی که الماس شرق وسعت زیادی دارد، فروشگاه های متعدد و متنوعی را هم در خود جای داده است و با این وجود شما می توانید هر خریدی که داشته باشید را در آن انجام دهید. لازم به ذکر است که این مرکز خرید رستوران ها و فودکورت های بسیار جذاب و درجه یکی دارد و از همه جالب تر اینکه مرکز خرید الماس شرق یک شهربازی به نام الماس نیز دارد و شما می توانید بعد از خرید ساعات هیجان انگیزی را نیز در شهربازی مجموعه الماس سپری کنید.

مشهد- پرین پرواز

برای رزرو تور مشهد ارزان قیمت با ما در پرين پرواز تماس بگیرید.