خاص ترین جاذبه های گردشگری پنانگ مالزی

پنانگ جزیره ای است که همیشه از آن به عنوان یکی از دیدنی ترین مقاصد گردشگری مالزی یاد می شود. اگر شما هم دوست دارید که از جزیره پنانگ به عنوان یکی از زیباترین جزایر جنوب شرقی آسیا دیدن کنید، با ما در این مطلب همراه باشید تا به شما خاص ترین جاذبه های گردشگری پنانگ مالزی را معرفی کنیم. در این مطلب می توانید با آن دسته از جاهای دیدنی پنانگ آشنا شوید که مثالشان در هیچ شهر و دیار دیگری در مالزی وجود ندارد.

پنانگ - پرین پرواز

معبد کک لوک سی پنانگ

معبد کک لوک سی که روی یک تپه بسیار زیبا واقع شده است، یک معبد بسیار زیباست که به عنوان بزرگترین معبد بودایی مالزی شناخته می شود. این معبد در ذهن بودایی های کشورهای مختلف جنوب شرقی آسیا اهمیت زیادی دارد و همیشه به آن به چشم یک مکان بسیار مقدس نگاه می شود. از طرفی این معبد شگفت انگیز در قلب توریستان و گردشگران بین المللی نیز جایگاه ویژه ای دارد و معمولا اکثر توریستان پنانگ برای عکاسی و دیدنی تزئینات جذاب و مجسمه های زیبای این معبد از آن دیدن می کنند.

پنانگ - پرین پرواز

قلعه کورنوالیس پنانگ

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری پنانگ، قلعه ای به نام کورنوالیس است. این قلعه که اتفاقا بزرگترین قلعه مالزی است، قدمتش به سال 1786 میلادی بر می گردد و در نتیجه از نظر تاریخی ارزش زیادی دارد. جذابیت این قلعه به این است که وقتی از آن بازدید می کنید، می توانید به راحتی تصور کنید که به روزگار گذشته سفر کرده اید. ضمن اینکه در این قلعه یک سری نمایشگاه کوچک وجود دارد که با بازدید از آن ها می توانید اطلاعات بسیار جالبی را درباره گذشته پر فراز و نشیب پنانگ دریافت کنید. از همه جالب تر اینکه این قلعه محوطه سازی بسیار زیبایی دارد و به همین خاطر خیلی از توریستان و حتی اهالی پنانگ به آن به چشم یک پارک نگاه می کنند و بعد ازظهرها برای بازی، پیک نیک کردن یا کسب آرامش به آن مراجعه می کنند.

پنانگ - پرین پرواز

پارک ملی پنانگ

واقعیت این است که پنانگ نیمی از محبوبیتش را مدیون طبیعت شگفت انگیزش است. در نتیجه مشخص است که پارک ملی پنانگ که طبیعتش از هر جای دیگری در پنانگ زیباتر است، یکی از خاص ترین جاذبه های گردشگری پناانگ است. این پارک ملی که در آن بیش از 400 گونه گیاهی مختلف وجود دارد، پر از مناظر طبیعی خارق العاده است. اگر به این نیاز دارید که در سکوت جنگل قدم بزنید، زیباترین چشم اندازهای ساحلی پنانگ را تماشا کنید و خودتان را از همیشه نزدیک تر به طبیعت احساس کنید، به شما توصیه می کنیم که حتما از پارک ملی پنانگ دیدن کنید.

پنانگ - پرین پرواز

باغ پروانه انتوپیا پنانگ

باغ پروانه انتوپیا که در سال 2016 به روی عموم باز شد، یکی از بی نظیرترین و جذاب ترین جاهای دیدنی پنانگ است. این مزرعه پروانه ها محل زندگی بیش از 15000 پروانه ای است که آزادانه پرواز می کنند و با طرح و نقش های جالبی که دارند، این باغ را زیباتر کرده اند. تصورش را بکنید که در این باغ پروانه ها شاد و خرم در کنار آبشارها، درختان و گل ها پرواز می کنند و این فرصت برای توریستان فراهم شده است که آن ها را از نزدیک تماشا کنند. این باغ به قدری زیباست و به قدری محیط متفاوتی دارد که اگر شما هم از آن بازدید کنید، احساس خواهید کرد که در عالم خواب و رویا از یک باغ افسانه ای دیدن کرده اید.

پنانگ - پرین پرواز

دهکده شناور کلان جتیس پنانگ

کلان جتیس نام یک دهکده شناور بسیار زیبا و دیدنی در پنانگ مالزی است. دهکده ای که اگر از آن بازدید کنید، به کل از دنیای هیاهوی شهری فاصله می گیرید و آرامش مهمان قلبتان می شود. این دهکده پر از خانه های رنگارنگی است که بر روی پایه هایی بر روی سطح دریا ساخته شده اند و با پل های چوبی به یکدیگر متصل شده اند. جذابیت این دهکده به این است که به هر خانه و به هر پل چوبی آن که نگاه کنید، یک دیزاین خاص و متفاوت می بینید و به نظر می رسد که هر کسی در آن خانه اش را به سلیقه خودش و با ذوق طراحی کرده است.

پنانگ - پرین پرواز

برای رزرو تور ارزان پنانگ مالزی می توانید با ما در پرين پرواز تماس بگیرید.

تورهای پیشنهادی

جاذبه های گردشگری

بهترین صرافی های کوالالامپور در مالزی

بهترین صرافی های کوالالامپور در مالزی

آیا می خواهید با خودتان به مالزی دلار ببرید و دنبال یک صرافی مطمئن در کوالالامپور مالزی هستید تا ارز مالزی یعنی رینگیت را از آن تهیه کنید؟ آیا می خواهید یک صرافی خوب در کوالالامپور پیدا کنید که معامله با آن مقرون به صرفه باشد؟ در این صورت بهتر است که ادامه مطلب را مطالعه کنید و برای تبدیل ارز در کوالالامپور مالزی و چنج کردن پولتان به یکی از 5 صرافی موجود در این لیست مراجعه کنید. البته به شما توصیه می کنیم که در نهایت قبل از اینکه معامله خودتان را انجام دهید و قبل از اینکه ارز مورد نظرتان را تبدیل کنید، حتما نرخ های تبدیل ارز هر کدام از این صرافی های را مورد بررسی قرار دهید و حتما نرخ های موجود در وب سایت ها را نیز چک کنید. معرفی معتبرترین صرافی های کوالالامپور مالزی

ادامه مطلب
راهنمای سفر به پنانگ مالزی

راهنمای سفر به پنانگ مالزی

مطمئنا شما هم این را شنیده اید که پنانگ یکی از زیباترین جزایر مالزی است. اگر شما هم می خواهید به این جزیره سفر کنید، اما اطلاعات کمی درباره آن دارید، این مطلب را بخوانید تا بیشتر با پنانگ مالزی آشنا شوید. در ادامه یک راهنمای جامع و کامل از سفر به پنانگ مالزی برایتان آماده کرده ایم که اطلاعات مفیدی را به شما ارائه می کند. در ادامه درباره جاهای دیدنی پنانگ، رستوران ها و غذاهای پنانگ، تفریحات پنانگ و همین طور بهترین زمان سفر به پنانگ با شما صحبت می کنیم و مهمترین اطلاعاتی که برای سفر به پنانگ به آن ها نیاز دارید را برایتان بیان می کنیم.

ادامه مطلب
هزینه زندگی در مالزی

هزینه زندگی در مالزی

مالزی از نظر خیلی از مردم دنیا به عنوان یکی از بهترین کشورهای آسیایی برای مهاجرت شناخته می شود. کشوری که هم هوایش مطبوع است، هم مردمانش مهربان هستند و هم اینکه کیفیت زندگی در آن به نسبت مناسب است و نکته مهم دیگر اینکه زبان انگلیسی نیز در آن رایج است و خیلی ها در این کشور به این زبان مسلط هستند. حالا سوال اینجاست که اگر کسی بخواهد به عنوان یک مهاجر در مالزی زندگی کند، هزینه زندگی در مالزی برایش چقدر تمام می شود؟ ما می خواهیم در ادامه این مطلب خرج و مخارج و هزینه های زندگی در مالزی را با هم بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
بهترین زمان سفر به کوالالامپور مالزی

بهترین زمان سفر به کوالالامپور مالزی

در چه فصلی به کوالالامپور مالزی سفر کنیم؟ کوالالامپور شهر زیبایی است که در کشور مالزی و در نواحی جنوب شرقی آسیا واقع شده است. شهری که در نزدیکی خط استوا واقع شده و تقریبا در همه ماه های سال هوای گرم و مرطوبی را تجربه می کند. کوالالامپور دمای میانگین 27 تا 28 درجه سانتیگراد را در طول سال تجربه می کند و معمولا رطوبت هوای بالایی را در تمامی ماه های سال تجربه می کند. حالا سوال اینجاست که هوای کوالالامپور در چه ماه هایی از سال از همیشه بهتر می شود؟ بهترین زمان سفر به کوالالامپور مالزی چه زمانی است و بهتر است که در چه فصلی به کوالالامپور سفر کنیم؟ با پرین پرواز همراه باشید تا پاسخ این سوال ها را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه کنیم.

ادامه مطلب