بهترین مراکز تفریحی مشهد را بشناسید

مشهد شهری است که از همه نظر در حال پیشرفت است. در این شهر دیدنی در سال های اخیر مراکز توریستی و مراکز تفریحی مختلفی ساخته شده است تا بتواند میزبان بهتری برای مسافرانی باشد که در سراسر سال به قصد زیارت امام رضا و همین طور تفریح در این شهر راهی مشهد می شوند. اما مساله اینجاست که حالا آنقدر تنوع مراکز تفریحی در مشهد زیاد شده که بعضی از مسافران نمی دانند در مشهد برای تفریح به کجا بروند و کدامیک از شهربازی ها، پارک ها و پارک های آبی مشهد را برای تفریح انتخاب کنند. برای اینکه این مشکل برای شما پیش نیاید و بتوانید انتخاب های بهتری برای تفریح در مشهد داشته باشید، کافی است که این مطلب را بخوانید تا با گلچینی از مراکز تفریحی مشهد آشنا شوید و بدانید که هر کدام از آن ها چه ویژگی هایی دارند و از نظر شما ارزش وقت گذاشتن را دارند یا نه. با ما همراه باشید.

پارک ملت مشهد

از قدیم الایام پارک ملت مشهد به عنوان یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی مشهد شناخته می شد. پارکی زیبا که با محوطه سرسبزی که دارد و البته شهربازی مهیجی که دارد، یک جای همیشگی در قلب مسافران مشهد پیدا کرده است. جذاب ترین نکته ای که درباره پارک ملت مشهد وجود دارد، این است که این پارک یک چرخ و فلک دارد که در لیست بزرگترین چرخ و فلک های خاورمیانه رتبه اول را به خود اختصاص داده است. ضمن اینکه این شهربازی وسایل بازی بسیار هیجان انگیزی دارد که مسلما خیلی هایشان شما را هم هیجان زده می کنند. با این اوصاف اگر به دنبال یک شهربازی هستید که آدرنالین را در خونتان ترشح کند و حالتان را خوب کند، این شهربازی همان جایی است که باید برای تفریح در مشهد به آن مراجعه کنید.

مشهد- پرین پرواز

پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد

مسلما شما هم تا به حال بارها و بارها تبلیغات پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد را دیده اید و به احتمال خیلی زیاد یک تصویر ذهنی از این پارک آبی دارید. همان طور که می دانید، پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد یکی از بهترین پارک های آبی مشهد و البته ایران است. در این پارک آبی همه چیز رنگ و بوی هیجان دارد، همه چیز رنگارنگ است و حس و حال خوب در همه نقاط آن احساس می شود. بهترین ویژگی پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد این است که اولا بهترین و به روزترین امکانات تفریحی در آن تعبیه شده است و دوما اینکه این امکان در آن فراهم شده تا خانم ها و آقایان بتوانند در دو بخش مختلف و به صورت همزمان تفریح کنند. این بدین معنی است که شما در هر روزی می توانید به همراه تمامی اعضای خانواده به پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد بروید و از دو بخش مجزای بانوان و آقایان این پارک آبی مجهز به صورت همزمان استفاده کنید.

مشهد- پرین پرواز

پارک علمی پروفسور بازیما مشهد

یکی از مراکز تفریحی مشهد که طبق اصول مراکز تفریحی کشورهای خارجی ساخته شده و یک بار علمی آموزشی دارد، پارک علمی پروفسور بازیما مشهد است. این مرکز تفریحی در مشهد مخصوص کودکان است. پس اگر احیانا شما در خانواده تان فرد خردسال ندارید، اصلا نیازی نیست که این پارک را در لیست مراکز تفریحی محبوبتان در مشهد قرار دهید. در این پارک اصول علمی بسیار جالبی با تفریح و شادی به کودکان آموزش داده می شود که مسلما ارزش بسیار زیادی دارند. البته این را هم بگوییم که فضای پارک علمی پروفسور بازیما مشهد به قدری جذاب است که مسلما اگر هر کسی به عنوان همراه کودک به آن مراجعه کند، خودش هم شیفته جذابیت های آن می شود.

مشهد- پرین پرواز

پارک آبی ایرانیان

پارک آبی ایرانیان به این دلیل به لیست بهترین مراکز تفریحی مشهد اضافه شده است که امکانات تفریحی بسیار خاصی در آن تعبیه شده است. مهمترین ویژگی پارک آبی ایرانیان مشهد این است که یک استخر موج بسیار عالی برای تجربه یک موج سواری بسیار هیجان انگیز در آن وجود دارد. پس اگر دلتان می خواهد که جدای از استفاده از سرسره های آبی مفرح از امکانات یک استخر موج برای تجربه یک موج سواری به یادماندنی هم استفاده کنید، مسلما انتخاب پارک آبی ایرانیان برایتان انتخاب شایسته ای خواهد بود.

مشهد- پرین پرواز

هلیوم پارک مشهد

اگر فکر می کنید که رفتن به پارک آبی یا شهربازی برایتان تکراری شده و به دنبال یک تفریح متفاوت تر هستید، ما به شما هلیوم پارک مشهد را پیشنهاد می کنیم. این هلیوم پارک که در موردش صحبت می کنیم، یک پارک سرپوشیده است که در آن یک عالمه تخته پرش وجود دارد. خبر خوب اینکه شما با هر سن و سالی که داشته باشید، می توانید از امکانات این پارک استفاده کنید و هیچ محدودیت سنی و محدودیت جنسیتی برای تفریح و بازی در این پارک وجود ندارد. خبر خوب دیگر اینکه این پارک مجهز به امکانات واقعیت مجازی است و شما می توانید در این پارک جالب و منحصر به فرد در مشهد، بازی های جالبی را با کمک تکنولوژی واقعیت مجازی یا تکنولوژی وی آر تجربه کنید.

مشهد- پرین پرواز

اگر به دنبال یک تور ارزان قیمت مشهد با شرایط عالی هستید، با ما در تماس باشید.