بهترین فصل سفر به کیش

در چه فصلی به کیش سفر کنیم؟

شما فکر می کنید که تابستان فصل بهتری برای سفر به کیش است یا بهار؟ از نظر شما پاییز برای سفر به کیش بهتر است یا زمستان؟ به نظرتان کدام فصل بهترین فصل سفر به کیش است؟ کدام فصل ارزانترین فصل سفر به کیش است؟ به عقیده شما کدام فصل برای تفریح در کیش فصل بهتری است و کدام فصل برای خرید بهتر است؟ برای اینکه جواب این سوال ها را بدانید، ادامه مطلب را از دست ندهید تا با هم ببینیم که باید در چه فصلی به کیش سفر کنیم!

کیش- پرین پرواز

زمستان بهترین فصل سفر به کیش

زمستان ایده آل ترین فصل برای سفر به کیش است. دلیل این مساله هم این است که هوای کیش در فصل زمستان از همیشه بهتر می شود. در ین زمان نه خبر از باران های پاییزی است و نه خبر از گرمای بهار و تابستان. زمستان کیش دقیقا همان هوایی را دارد که شما به آن برای گذراندن یک تعطیلات درست و حسابی نیاز داید. پس اگر خنکی هوا برایتان مهم است، بهتر است در فصل زمستان به کیش سفر کنید. البته این را هم باید بدانید که دمای آب دریای کیش در فصل زمستان برای شنا کردن سرد است و نباید روی این تفریح در فصل زمستان حساب باز کنید.

پاییز خلوت ترین فصل سفر به کیش

در فصل پاییز هوای کیش معتدل است و حتی در نیمه اول فصل پاییز، امکان شنا کردن در دریای کیش هم وجود دارد. اما مساله اینجاست که در بعضی از روزهای پاییزی در کیش باران شدید می آید و دریا نیز طوفانی می شود. با این حساب اگر شما می خواهید در فصل پاییز تفریحات دریایی مثل جت اسکی، غواصی یا قایق سواری را در کیش امتحان کنید، باید حتما پیشبینی آب و هوا را در مد نظر قرار دهید و هفته ای را در فصل پاییز برای سفر به کیش انتخاب کنید که خبری از باد و باران در این جزیره نباشد. در کل اگر به دنبال هوای خنک و خلوتی جزیره کیش هستید، فصل پاییز می تواند زمان ایده آلی برای شما برای سفر به کیش باشد.

کیش- پرین پرواز

بهار محبوب ترین فصل سفر به کیش

هوای کیش در فصل بهار تا اواسط اردیبهشت معتدل است و رطوبت کمی هم دارد. اما هوای این جزیره بعد از آن یعنی در نیمه دوم فصل بهار رو به گرمی می رود. در این فصل به خاطر تعطیلات نوروز خانواده های زیادی راهی کیش می شوند و همین مساله باعث می شود که در دو هفته اول بهار، کیش شلوغ شود و شما هم باید از این موضوع مطلع باشید. اما به هر حال اگر شما هم می خواهید از فرصت تعطیلات عید نهایت بهره را ببرید، مطمئنا سفر به کیش در این ایام می تواند شما را به مقصود خودتان برساند و برای شما بهار بهترین فصل سفر به کیش باشد. این را هم بگوییم که وقتی تعداد مسافران در کیش بیشتر می شود، حال و هوای این جزیره از همیشه بهتر می شود و هیجان و انرژی مثبت به شکل جالب تری در آن احساس می شود.

تابستان ارزانترین فصل سفر به کیش

به خاطر اینکه هوای جزیره کیش در فصل تابستان گرم و مرطوب می شود و مسلما تقاضا برای سفر به کیش کمتر می شود، هزینه سفر به کیش در این فصل به حداقل ممکن می رسد. ضمن اینکه در این فصل یک جشنواره بسیار هیجان انگیز تحت عنوان جشنواره تابستانی کیش در این جزیره برپا می شود که علاوه بر جنگ های شادی و برنامه های مفرحی که به مناسب آن برگزار می شوند، یک حراجی بزرگ هم در مراکز خرید کیش برپا می شود. این یعنی اگر شما بتوانید با گرما و رطوبت تابستانی در کیش کنار بیایید، تابستان یک فرصت ایده آل برای سفر به کیش است. چراکه اگر فصل تابستان را برای سفر به کیش انتخاب کنید، با یک تیر چند نشان می زنید. اول اینکه می توانید ارزان به کیش سفر کنید، دوم اینکه می توانید در برنامه های شاد این جزیره شرکت کنید و سوم اینکه می توانید از بهترین زمان خرید ارزان در کیش بهره ببرید.

کیش- پرین پرواز

حالا که به پایان مطلب رسیدیم، نوبتی هم باشد نوبت شماست که به ما بگویید از نظرتان بهترین زمان سفر به کیش کدام فصل است؟ تا یادمان نرفته بگوییم که ما در پرین پرواز در همه فصل ها اعم از فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان، ارزانترین تور کیش را برای شما عزیزان برگزار می کنیم. پس با ما در پرين پرواز تماس بگیرید.