معرفی بهترین صرافی های دبی

اگر می خواهید برای گردش و تفریح، تجارت و کار و یا هر دلیل دیگری به دبی سفر کنید، بهتر است که قبل از سفر به امارات با بهترین صرافی های دبی آشنا شوید. اگر می خواهید ارزهایی مثل دلار یا یورو را در دبی به درهم تبدیل کنید، باید بدانید که انجام معاملات ارزی در کدام صرافی دبی برایتان به صرفه تر است. در ادامه صرافی هایی را به شما معرفی می کنیم که معمولا نرخ تبدیل ارزشان از هر صرافی دیگری در دبی بهتر است. پس اگر می خواهید در یک صرافی در دبی کار چنج کردن پولتان را انجام دهید که در نهایت معامله به سودتان باشد، این مطلب را از دست ندهید.

دبی- پرین پرواز

صرافی الانصاری دبی

صرافی الانصاری یک صرافی بسیار معروف در دبی است که اتفاقا به عنوان یکی از بهترین کمپانی های جهان عرب شناخته می شود و یک بار هم جایزه شیخ خلیفه را به خاطر کیفیت بالای خدماتش کسب کرده است. اولین شعبه این صرافی در امارات در سال 1966 میلادی تاسیس شده است و حالا بیش از 170 شعبه در شهرهای مختلف امارات دارد. جالب است که بدانید بیش از 70 تا از صرافی های الانصاری در شهر دبی قرار گرفته اند و با این حساب احتمالش زیاد است که شما در شهر دبی با این صرافی مواجه شوید. معروف ترین شعبه های صرافی الانصاری را می توانید در منطقه البرشا، بازار الفهیدی، منطقه البغیبه، مرکز خرید سیتی سنتر دیره و همین طور دبی مال پیدا کنید.

دبی- پرین پرواز

صرافی بین المللی الرستمانی دبی

صرافی بین المللی الرستمانی دبی به عنوان اولین صرافی خارجی شناخته می شود که توانست در سال 2003 جایزه کوالیتی دبی (جایزه کیفیت دبی) را از آن خودش کند. صرافی الرستمانی دبی 16 شعبه در مناطق مختلف دبی دارد که شما می توانید برای تبدیل ارز به هر کدام از آن ها مراجعه کنید. بهترین شعبه های صرافی الرستمانی دبی را می توانید در جاده شیخ زاید دبی، خیابان الفهیدی، منطقه بر دبی و همین طور منطقه دیره دبی پیدا کنید. معمولا توریستان دبی از این صرافی به خاطر کیفیت بالای خدمات و همین طور نرخ مناسب تبدیل ارز راضی هستند.

دبی- پرین پرواز

صرافی الفردان دبی

صرافی الفردان به عنوان یکی از بهترین صرافی های دبی شناخته می شود و از هر نظر گزینه خوبی برای چنج کردن پول در دبی محسوب می شود. این صرافی در سال 2011 به عنوان برترین صرافی خاورمیانه به دنیا معرفی شد و از آن سال به بعد محبوبیت دوچندانی پیدا کرد. لازم به ذکر است که این صرافی یک شرکت فرعی از گروه الفردان است که تاریخ فعالیتشان به سال 1954 میلادی بر می گردد. صرافی الفردان دبی 16 شعبه در سراسر دبی دارد. سر راست ترین شعبه های این صرافی در دبی را می توانید در منطقه بر، منطقه دیره و منطقه القصیص دبی پیدا کنید.

دبی- پرین پرواز

صرافی امارات دبی

صرافی UAE (صرافی امارات) یکی از بزرگترین صرافی های زنجیره ای دبی محسوب می شود. این صرافی که در سال 1980 تاسیس شده است، در 131 کشور دنیا فعالیت دارد. صرافی امارات بیش از 60 شعبه در دبی دارد و یکی از ویژگی های جالبش این است که یک برنامه وفاداری در آن اجرا می شود که بر اساس آن به مشتری های بلند مدت و قدیمی یک سری خدمات خاص ارائه می شود. اگر شما هم می خواهید کار چنج کردن پولتان در دبی را در این صرافی انجام دهید، می توانید به مناطقی مثل القصیص، دیره، ایستگاه مترو الفهیدی، ایستگاه مترو الغبیبه و همین طور منطقه بر دبی بروید و با بهترین نرخ پولتان را در یکی از شعب این صرافی در دبی تبدیل کنید.

دبی- پرین پرواز

صرافی شرف دبی

صرافی شرف که در سال 1996 تاسیس شده است، بیش از 15 شعبه در دبی دارد. نکته جالبی که درباره این صرافی خوب در دبی وجود دارد، این است که در آن خدمات انتقال پول به صورت 24 ساعته و در 7 روز شبانه روز ارائه می شود. معروف ترین شعب صرافی شرف در منطقه بر دبی، منطقه جمیرا، مرکز خرید مرکاتو و البته منطقه دیره دبی قرار گرفته اند و شما می توانید با مراجعه به هر کدام از آن ها کار تبدیل ارز خود را با اطمینان خاطر انجام دهید. چراکه این صرافی جزء نام آشناترین و معروف ترین صرافی های دبی است.

دبی- پرین پرواز

برای رزرو تور ارزان دبی می توانید با ما در پرين پرواز تماس بگیرید.