معرفی بهترین رستوران های پاتایا

پاتایا یک شهر زیبا، مفرح و هیجان انگیز است که خیلی از جوانان به سفر به آن علاقه دارند. این شهر جدای از اینکه اماکن تفریحی و کافه های بسیار جذابی دارد، رستوران های بی نظیری را نیز در خود جای داده است که یکی از یکی بهتر هستند. ما امروز می خواهیم پنج تا از بهترین رستوران های پاتایا که غذاهایشان به لذیذ بودن و تازگی معروف هستند را به شما معرفی کنیم.

رستوران غذاهای دریایی موم آروی پاتایا

رستوران موم آروی که در جاده ناکولا پاتایا قرار گرفته است، به عنوان یکی از بهترین رستوران های پاتایا در سرو غذاهای دریایی شناخته می شود. آشپزهای این رستوران در طبخ غذاهای دریایی مهارت ویژه ای دارند و همین مساله باعث شده که حتی توریستانی که خیلی اهل خوردن غذاهای دریایی نیستند، عاشق و شیفته طعم غذاهای سرو شده در این رستوران بشوند. قسمت جالب ماجرا اینجاست که این رستوران در نزدیکی دریا و منطقه ماهیگیری قرار گرفته است و به همین دلیل همیشه غذاهایش تازه هستند. یک مورد جالب دیگر اینکه این رستوران چشم انداز خوبی به دریا دارد و می توان به آن به چشم یک گزینه ایده آل برای نوش جان کردن یک شام رومانتیک نگاه کرد. پس اگر در حال تدارک یک سفر دو نفره به پاتایا هستید، نام رستوران موم آروی را به خاطر بسپارید و حتما در زمان اقامتتان در پاتایا به آن مراجعه کنید.

بانکوک- پرین پرواز

رستوران غذاهای دریایی لانگ ساوای پاتایا

رستوران غذاهای دریایی لانگ ساوای را می توانید در جاده ساحلی جومتین پاتایا پیدا کنید. این رستوران دیزاین بسیار ساده و دلنشینی دارد و به عنوان یکی از محبوب ترین رستوران های پاتایا شناخته می شود. این رستوران همیشه میزبان توریستان زیادی است و همیشه از آن تعریف و تمجیدهای زیادی به میان می آید. اگر به این رستوران در پاتایا مراجعه کردید، حتما دو غذای معروف آن یعنی برنج سرخ شده خرچنگ به همراه کاری و خرچنگ دریایی بخارپز آن را امتحان کنید. البته اگر اهل امتحان کردن طعم غذاهای جدید هستید و فکر می کنید که می توانید با خوردن خرچنگ کنار بیایید.

بانکوک- پرین پرواز

رستوران سوتانگراک پاتایا

رستوران سوتانگراک یکی از بهترین رستوران های پاتایا در منطقه جاده ساحلی جومتین است. این رستوران با وجود اینکه محیط کوچکی دارد، اما محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و چندین بار تا به حال به خاطر سرو غذاهای دریایی تازه و با کیفیت جایزه برده است. البته این را هم باید بدانید که سوتانگراک جزء رستوران های لوکس پاتایا محسوب می شود و قیمت های غذاهایش کمی بالا هستند. با این حال توصیه ما به شما این است که برای یک بار هم که شده، به آن مراجعه کنید و مطمئن باشید که طعم خاص غذاهای این رستوران در ذهنتان ماندگار خواهند شد.

بانکوک- پرین پرواز

رستوران تای روئن پاتایا

رستوران تای روئن در جنوب پاتایا و در خیابانی به نام خیابان دوم پاتایا واقع شده است. اگر به دنبال یک رستوران عالی با غذاهای خوب و چشم انداز جالب در پاتایا هستید، ما به شما رستوران تای روئن را پیشنهاد می کنیم. این رستوران با طراحی داخلی خاص و جدیدی که دارد، نظر توریستان زیادی را به خود جلب می کند. مخصوصا اینکه در اطراف رستوران تای روئن درختان متعددی وجود دارد و هر کس که برای خوردن غذا به آن مراجعه می کند، از همنشینی با طبیعت لذت می برد. اگر شما هم از غذا خوردن در رستوران های خاص و متفاوت خوشتان می آید، حتما به این رستوران جذاب در پاتایا مراجعه کنید.

بانکوک- پرین پرواز

رستوران فلایینگ وجتبلز پاتایا

این رستوران خوب در پاتایا در جاده سنترال پاتایا واقع شده است. مزیتی که این رستوران به نسبت دیگر رستوران های این لیست دارد، این است که قیمت غذاهای آن بسیار مناسب است و در عین حال، غذاهایش نیز بسیار با کیفیت هستند. با این اوصاف می توانیم رستوران فلایینگ وجتبلز را به عنوان یکی از بهترین رستوران های ارزان پاتایا به شما معرفی کنیم. گفتنی است که در رستوران فلایینگ وجتبلز یک غذای بسیار ویژه به نام فلایینگ وجتبلز سرو می شود که عمدتا با سبزیجات و میوه جات درست می شود و طعم بسیار منحصر به فردی دارد. پس اگر گذرتان به این رستوران ارزان در پاتایا افتاد، حتما این غذا را نوش جان کنید.

بانکوک- پرین پرواز

برای رزرو تور ارزان پاتایا تایلند می توانید با ما در پرين پرواز تماس بگیرید.