بزرگترین نمایشگاه پاییزه چین

یکی از بزرگترین رویدادهای تجاری جهان نمایشگاه پاییزه چین است .

این نمایشگاه هر ساله در شهر گوانجو چین در سه فاز متفاوت برگزار می شود. و از سراسر دنیا بخصوص ایران افراد زیادی که صاحبین مشاغل هستند در این نمایشگاه شرکت می کنند .

فار 1 نمایشگاه از تاریخ 23-27 مهر دایر است و شامل محصولات ذیل است : انواع دوچرخه و موتور سیکلت ، ماشین آلات سبک و سنگین و محصولات وابسته ، قطعات یدکی اتومبیل، محصولات شیمیایی، ماشین آلات کشاورزی ، سخت افزار ، وسایل مصرفی برقی و منزل ، کامپیوتر و محصولات ارتباطی ، تجهیزات روشنایی ، چینی بهداشتی و تجهیزات آن ، مواد ساختمانی و دکوراسیون .

فاز 2 نمایشگاه از تاریخ 1-5 آبان دایر است و شامل محصولات ذیل است : سرامیک ، مبلمان ، محصولات کشاورزی ، محصولات سنگی و فلزی ، محصولات زیبایی ، ساعت ، عینک ، اسباب بازی ، وسالیل تزئینی جشن ها و هدایا ، وسایل آشپزخانه .

فاز 3 نمایشگاه از تاریخ 9-13 آبان دایر است و شامل محصولات ذیل است: انواع پوشاک ورزشی ، چرم و خز و محصولات وابسته ، بدلیجات تزئینی ، پرده و رومبلی ،انواع لباس زنانه و بچگانه و مردانه ، صنایع نساجی ، فرش و موکت ، محصولات بومی چین ، دارو و بهداشتی ، تجهیزات اداری ، کیف و کفش و چمدان و محصولات بومی چین .

گالری تصاویر